Vart tog Sara vägen...?

Ja det är för jobbigt att blogga ju, jag hittar alltid på massor annat att göra. Men jag ska skärpa mig, looovar!
Har inte hänt överdrivet mycket sedan sist faktiskt.

Är ledig idag, men det är en såndär trälig idag när man inte har lust med något. Vaknade imorse och fick panik, för våran greklandresa ska vara betald imorgon och jag har läst någonstans att det kan ta upp till  3 (!!) dagar innan apollo ser inbetalningen. Så jag for upp och ringde till apollo, men det löste sig så nu är det betalt och klart.
Nu är det bara att räkna ner dagarna till vi åker!

Ska åka till stallet nu snart och rida Potter och sedan ska jag försöka hinna med att träffa Frida och Jennifer, och så måste jag till mamma och tvätta lite innan helgen, då vi åker till göteborg.


Fest under vätternrundan... Tjejerna i vardagsrummet  och killarna i köket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0