God kväll

Jaha då var det dags igen. Det är svårt att blogga när man jobbar heltid, "tur" jag jobbar mindre nu ett tag så jag kan satsa helhjärtat på min älskade blogg!
Efter jobbet var jag i stallet och red en smått tokig häst, hon ville inte alls idag:) Men jag överlevde ju!

Nu har jag ätit müsli som jag inte alls vart mätt på, är fortfarande lika hungrig. Men jag får väl äta imorgon.
Då vill jag köpa en rosa dator med, måste bara hitta en bra en.
Erik får nog hjälpa mig.


Neeee nu lite mys i soffan tror jag.
Tjipp och hej


Jag och Linn
Bjuder på den bara för att vi är så bruna och fina;)

Kommentarer
Postat av: Linn



Det är inte så farligt som det låter alltid. Men alla har vi våra stunder. Härlig bild för övrigt, hihi. :D Pussssi

2009-05-04 @ 00:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0