God morgon!

Sov så himla gött inatt,med fönstret öppet så det var rätt kallt i morse... Nu sitter jag och käkar frukost, äggmackor med the. Jag älskar de dagar man inte behöver stressa på morgonen. Idag börjar jag inte förrens 11,00 så då kan man gå upp och lulla runt och vakna, så skönt med tanke på att jag är helt sjukligt trött på morgonen annars, vart tog morgonpigga sara vägen?

Jobbar bara 11-16 idag i kassan, ska bli rätt skönt faktiskt. kväll har jag hästen så det blir ju kanon med tanke på vädret.
Jag gillar´t....






































På lördag har B och J sin 60-årsfest ( båda fyller 30) VAD SKA JAG HA PÅ MIG??
Börjar känna paniken infinna sig, att jag ens kan ha sånda problem med min garderob, ja det är ett mysterium.
Jag har ju hur mycket kläder som helst...Som jag inte ens har använt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0