Guldfiskminnet var det ja..

Skulle precis åka iväg till Jennifer för att sola till det hos henne, när jag kom på, visst fan ja bloggen.
Jag måste komma ihåg att blogga nu varje dag, jobbigt värre.

Har jobbat idag, men nu är det på med solbrillorna och sandaler... Äntligen börjar det kännas som sommar.
Underbart!

Ikväll ska vi till Emmzi och Micha och köra singstar, vissa är tydligen sugna på en utgång igen, men jag jobbar imorgon med så det blir lugnt för min del.
Men äga på singstar kommer jag göra i vilket fall, haha!

Hörs senare, babes.


Min kära syster vart är du? Jag bloggar ju nu igen.. Uppskatta det!
Och Erik, och Ulla. Hallå nu får ni skärpa er när jag ställer upp såhär för er.


Äntligen får man visa sina supersnygga fötter igen, mohahaha





Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej! Jag såg att du läste kissies blogg,

jag tänkte bara säga att jag & min tvillingsyster håller på & bloggar tillsammans.

Vi skriver om allt som faller oss in för stunden..

Du kan ju kika in om du har tid :)

http://www.dna.blogg.se

/ Nicole & Denise Arrman

2009-05-02 @ 17:24:05
URL: http://dna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0