Huvudvärk en lördagskväll

Köpte med mig en kebabsallad förrut när jag åkte till Jennifer och efter att ha ätit den somnade jag gött på gräsmattan på en filt. Både jag och Jennifer vaknade vid 18,00 av att det var så himla kallt. Efter min "lilla" powernap fick jag huvudvärk, fy fasen för mitt huvud ibland alltså. Så jag ställde faktiskt in singstar ikväll, jag stannar hemma istället. Kanske tar ett bad, städar lite och kollar på tv. Jag behöver verkligen lite egentid ibland, så det gör inte så mycket.
Det var värre att stanna hemma en lördagkväll för några år sedan, nu har jag inga problem med det.
Det är för att jag är så vuxen av mig. Blink blink.

Jag har istället roat mig med att göra ett kollage, jag är riktigt kreativ när jag väl sätter igång.



När åker vi igen, tjejer?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0