I´m BACK!

Efter som alla tjatar om min comeback i blogg-sverige så var jag tvungen att ge med mig...
SARA HART är tillbaka.
Är jävligt nervös eftersom ni satt sån press på  mig nu, nu måste jag ju prestera , men det ska nog gå bra, har man gåvan så har man liksom.

Ikväll är det Så kan det låta på tv:n och jag och Jennifer (mest Jennifer) har laddat med lite morötter och grejer som vi kan unna oss med. Vi ska unna oss och götta oss hela kvällen.






Vi är rätt trötta och slitna efter gårdagen...



Nehe, åter till morötterna....

Kommentarer
Postat av: Madicken - Foto

Fin blogg :D

2009-05-02 @ 16:56:06
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: frida

nu är jag här baby=)

2009-05-03 @ 00:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0