Alltså vissa människor

Jag tycker folk med puckade åsikter bara kunde hålla käften. Vissa borde inte få använda internet och dator för att uttrycka sina känslor. Du bakom skärmen har säkert kul när du gör det, du älskar när folk blir arga,sårade och tar illa vid sig. För det enda du behöver är lite uppmärksamhet och bekräftelse för att kunna sova om natten.
Men jag tycker uppriktigt sagt synd om dig, du måste vara så ensam, så jävla ensam.

Jag blir så trött på mig själv att jag klickar mig in där för att bli provocerad, du fick mig dit du ville.....



För att blir på lite bättre humör:

"-Är du säker?"
"-Jaaa, den är jordad eller vad det heter, KLIPP NU!"

Hahaha jag skrattar högt för mig själv när den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0