Dags att sätta igång igen...

Det är 11 månader sedan jag skrev här senast, och ganska mycket har hänt på den tiden.
Nu tänkte jag att det kunde vara roligt att skriva här så de som vill kan följa vad som händer, jag har trots allt flyttat 20 mil hemifrån och numera är jag värmlänning sedan 5 dagar.
Såklart är det med blandade känslor, men än så länge känns det mycket bra.
På måndag börjar skolan och allt sätter igång på riktigt, och jag tror det kommer bli jättebra.

Här kommer lite bilder för er som är nyfikna på hur vi bor...
Är inte klara på långa vägar och Thures rum är tvättastuga så det är inte mycket att visa upp.




Har mycket kvar att greja med, men jag tror vi gör det imorgon, nu blir det mys framför tv:n med varsitt glas rött och lite chips!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh vad fint ni har det gumman!!!!

2010-08-28 @ 10:16:31
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0