Ett litet tack...

God förmiddag!
Vi har hitills bara hunnit äta frukost, plocka in gårdagens tvätt och leka lite med Thure.
Mest jag som lekte med honom faktiskt, Oscar tycker inte att han är lika bedårande.
Undrar varför?
 
Oscar byter strängar på en av gitarrerna nu och jag hamnade framför datorn.
Det är riktigt tråkigt väder här, alldeles mulet och det regnar, så vi tänkte nog bara vara inne.
Vi har inget vi borde eller måste göra, så det är väl bara att passa på. Jag vill se en Wallander, för att
se på film mitt på dagen är lyx ju!

Ikväll har vi pratat om att gå och se Inception, den säger alla att den ska vara så bra.
Var ute i förrgår och sprang och hittade elljusspåret som skulle finnas här, det ligger väl några hundra meter bort,
riktigt bra eftersom jag får så ont i benhinnorna av att springa på asfalt.
Men det känns nu att det var ett par veckor sedan jag rörde på mig, känner mig som en gammal tant i benen och höfterna, helt stel....

Sen måste jag bara säga TACK till finaste Jennifer som fixade headern!



"Alla världens storheter väger inte upp en vän"


Kommentarer
Postat av: Malin

Neeejjj!!! den filmen ær jordens skræp.

2010-08-28 @ 13:29:48
Postat av: Sara

Inception? ajdå.. då får vi se den med Stallone, den vill Oscar hellre se:)

2010-08-28 @ 15:54:57
URL: http://sarahart.blogg.se/
Postat av: Jennifer

ååh, vad fin du är <3

2010-08-28 @ 17:38:17
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0