Fjärilar i magen

Igår kväll åkte vi som sagt in och såg Inception, helt sjuk film. Den var bra och väldigt spännande, men väldigt rörigt och det gällde att hänga med från början. Men Leo är ju värt 10-poäng i vilket fall.

Idag hade jag sovmorgon och vid lunch var vi i motionsspåret, jag hade ont överallt och hade håll och letade hellre svamp idag,hittade ingen, men ändå. Sedan har dagen bara försvunnit, jag tog en dusch och lade en ansiktsmask och hade fotbad och fotskrubb, sen somnade jag i soffan och vaknade 18,00. Bra jobbat SARA!

Vi var uppe en sväng nu och kollade vilket hus jag ska vara i imorgon på uppropet, det är väldigt många hus så det är blir nog en lajbans upplevelse att försöka hitta där...

Nu ska jag göra mango-te och rosta mackor tror jag.
Är glad att skolan börjar imorgon, för nu börjar det krypa i kroppen.
Hitills, ingen hemlängtan, saknar bara vissa människor<3




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0