Min första skoldag

Idag hade vi upprop 11,15, vi är nog nästan 50 pers i klassen, med lite blandad ålder. Många yngre känns det som. Idag var det mest information om programmet och skolan och bla bla bla sånt där jättekul info.
Imorgon fortsätter det med lite info om första kursen och så skulle vi köpa ngn tischa till nollningen och jag vet inte... Vi håller på till 13,00 imorgon, från 8,15 på morgonen, känns lagom.

Klockan 17,00 ska vi träffas på stora torget och det är det dags för vår första nollningskväll. Många är igång redan ikväll, (Oscar bl.a) men vi börjar imorgon. Ska bli jättekul att lära känna klassen. Vi har våran nollning med ett annat program ( vård nånting nåt)så vi kommer nog vara ett stort gäng. Jag som inte ens känner igen de i min klass än... Oj oj oj. Hur ska detta sluta?
Fortsättning följer.

Nu ska jag äta lite makaroner och se CSI NY och bara njuta av att jag är en ensam,trött och fattig student långt bort från mamma.....


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0