Bloggtorka

Jag orkar inte sitta och skriva massor varje dag. För det är säkert ingen som bryr sig iallafall. Men det är väl mest jag som tycker om att skriva. Det bästa är ju att det handlar om mig, bara mig. Det gillar jag;)

Jag skulle just nu boxats med Joanna men hon var tvungen att vara hundvakt, så då passade jag på att vänta på Oscar så vi ska åka till gymmet ihop idag, för en gångs skull. Vi tränar aldrig ihop längre.

Idag har jag varit i skolan mellan 8-15 och efter det slängde jag ihop en liten kalops, vart så himla sugen på det igår, och jag längtar tills man får äta den. MUMS! Kalops med kokt potatis och rödbetor. Fast jag har ett litet problem, om jag ska få någon kokt potatis måste jag köpa en potatisskalare, den var trasig förrut när jag skulle skala morötter. Så jag osthyvlade morötterna. Gick skitbra.

Kan visa en bild på min pedistal som jag blev supernöjd med. Ska visa hela vardagsrummet, men kameran är död en liten stund idag, håller på att ladda batteriet så kan jag visa sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0