Freakin coooold

Idag var det ingen sommarvärme ute ni! Här uppe i Karlstad var det -14 när jag vaknade, men jag har hört att det har varit riktigt kallt neråt landet.
Igår hade jag fullt upp och satt inte vid datorn en enda gång. Så inget bloggande heller, får väl ta igen det idag!
Det såg nämligen ut såhär igår:

Föreläsning 8,15-12
Lunch
In till stan och leta efter träningshandskar (hittade inga bra)
Studiebesök på LSS Biståndskontoret 13,30-14,45
Tillbaks till skolan, styrelsemöte med SOVA 15,00-15,50
In till stan igen och träna pump 16,30-17,30
Till kronoparken, handla på Coop,hem, duscha,plocka iordning
19,00 spelkväll och kycklingsallad hos oss
Tack Emma,Elin,Sofie och Wictoria för en mysig kväll!


Så jävla intensiv jag var igår. Åkte fram och tillbaka mellan stan och skolan hela dagen kändes det som.
Men det var en jätterolig dag.

Jag känner mig förkyld, jag är jämt förkyld nu ju. Inte kul alls. Jag tror jag ska försöka kurera mig idag. 
INTE träna.
Min största last, haha. Jag har svårt att hålla mig ifrån gymmet. Men idag känner jag mig hängig.

Har betalat lite räkningar nu och ska städa lite. Sen in till stan och kolla julklappar med Sofie.
Ska bara ta det lugnt och bli frisk idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken söt header bild :d

2010-12-01 @ 17:50:30
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-12-03 @ 17:36:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Igår hade vi 20 minus, det var kallt:P



Svar: Shoppade faktiskt en hel del på mässan:) Men har inte hunnit lägga in bilder på det än:P



/E

2010-12-05 @ 22:22:09
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0