Garderobrens

Alla som har sett mina garderober vet att där råder ett lugnt och skönt kaos. Lite sådär som att en tornado har dragit genom garderoben. Bokstavligt talat. Har har allt ligger på ett hyllplan bara som en klump, jeans,toppar,underkläder,tröjor,shorts,koftor, allt är blandat ihop som en smet. Att hitta det man vill ha är omöjligt, inte att tänka på. När jag klär mig på morgonen tar jag det som ligger överst, om det går att använda, vissa kläder är så skrynkliga att de knölar jag bara tillbaka där i kläd-geggan.
Men NU händer det.



Jag rensar! Har hitills fått ihop 3 stora kassar kläder som jag inte vill ha kvar. Så befriande känsla när man bara slänger ut alla fula plagg som man ändå inte använder. Varför gjorde jag inte det här tidigare?
Men jag ska tillägga att jag blir faktiskt lite ledsen, tänk alla pengar jag har lagt på dessa kläder, vissa har jag inte ens använt. Det är inte okej. Hädanefter ska jag tänka över mina klädköp, och nu får jag tänka positivt att jag ska skänka mina kläder till någon som behöver dom bättre:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Duktig du är:)

2010-12-08 @ 18:14:12
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0