Julklappsjakt

God morgon!

Sitter och tittar på nyhetsmorgon, och har lite dåligt samvete för att jag har så dåligt morgonhumör, varför har det blivit så? Jag är för det första medvetslös på morgonen, att gå upp innan 9 är det värsta som kan hända nuförtiden, då sover jag dåligt på natten om jag vet att jag ska upp tidigt. Haha, helt sjukt! Jag som har varit världens piggaste människa på morgonen. Igår var första gången jag gick upp INNAN Oscar sen vi flyttade hit, och det är 3 månader....
Inte nog med det, men jag är så arg också när jag vaknar såhär katastrof tidigt. Idag gick jag upp 9 och är då skitarg. Man vill liksom slå någon, bara för att den står i vägen, och denna någon blir ju då Oscar eftersom han är hemma. Stackarn, jag borde inte få gå upp när han fortfarande är hemma. Jag kan inte kontrollera mig.
Nu har jag vaknat till, och är inte arg längre.  Bra va!

Idag ska jag träffa Sofie och handla julklappar, och jag tror faktiskt jag ska handla lite kläder till mig själv, jag rensade ju trots allt ur halva garderoben, så jag måste ju nästan fylla på med lite?

Ikväll ska vi ha tjej-kväll. Sex and the city-tema. Klänningar. Cosmopolitans. Tjejer.
It´s gonna be gräääääjt!


Lite nytt i vardagsrummet

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vardagsrummet är superfint! gillar mattan :)

2010-12-10 @ 22:02:31
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0