PLUGGELIPLUGGDAG

God Morgon!
Jag måste verkligen bli bättre på att skriva här, men det är så J O B B I G T ibland.

Sitter hemma nu med en kopp the och inväntar Sofie, vi ska plugga här hela dagen och jag ska försöka få massor gjort. Den här veckan är det högsta växeln som måste ligga i, så jag kan ta en välförtjänt jullov sedan. Men jah gillar att ha lite press på mig, det är en skön känsla;)

Mitt mål är iallafall att helst skriva halva essän om mig själv, vilket är ganska realistiskt, vi får se hur det går. Jag måste läsa en massa litteratur då för att kunna skriva, men det löser sig.

Måste berätta att jag har världens finaste kille, men det visste många redan, höhö. I lördags fick jag en för tidigt julklapp, ett par underbara springskor/joggingskor/löparskor vafan heter det? Ett par skor med BRA stödämpning så man kan springa länge och bra. Jag älskar dom, de är så perfekta.
Vill ni se?


Fast de är inte så oranga som de blir av blixten, de är mer korallröda eller hur jag ska förklara bäst...

De är i vilket fall sjukt snygga och vad sköna de var, igår tog jag premiärturen på bandet och vilken lycka att slippa ha ont i benhinnor och knän efter 10 minuter<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0