Att köpa saker gör mig lycklig.

Sådär ja, nu är jag hemma igen, har slängt ihop en lite blomkål och broccolisoppa som står på spisen, och under tiden så ska jag visa vad jag har fyndat.


Att skriva små söta meddelanden på eller små ordspråk. 35:-


De har gjort tavlan på saker de har fått in, mycket påhittigt måste jag säga.


Små ljusstakar 5:-/st


ÄNGLAR! Den ena har en ljushållare på ryggen! 10:- Den andra 5:-


Den här pidestalen ska slipas och bli vit, kommer bli perfekt. 75:-


Ja, för glöggflaskor såklart. 15:-

Jag är väldigt nöjd med mina inköp måste jag säga.




Kommentarer
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

åh fina saker! vart köpte du dom? :)

2010-11-24 @ 21:36:23
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0