Bad day

Idag känner jag mig helt seg och trött. Vet inte varför, men vissa dagar går så segt. Man är liksom lite i en bubbla, och orkar inte ta tag i något. Känns som att jag gör allt i slow motion.

Vi gjorde ett grupparbete i skolan på förmiddagen, det känns väl sådär, ingen hade väl direkt någon koll på det vi skulle diskutera, men det får gå som det går imorgon. Efteråt åkte jag och Joanna till gymmet. Jag körde rygg och mage, men det var lika tråkigt där, haha jag var inte alls motiverad.
Nu är jag arg för att internet är så jävla segt att det inte ens går att kolla på program, jag vill se extraavsnittet av Ensam mamma söker och så vill jag se förra veckans Ung och bortskämd. Men neeeej, det bara buffrar. Bufferibuff! ( älskar han i den reklamen)

Vid 18 ska jag följa med Lovisa på någon grej på Hammarö, något med Aloe Vera-produkter.  Så jag måste piggna till och bli lite gladare. Vårat smink har kommit från ELF, så det ska jag hämta när jag går bort till Lovisa.


Näää, nu ska jag slita mig från datorn, och diska istället. JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0