Bonde söker fru

God kväll! Har lagt mig tillrätta i divanen med datorn på knät. Vi har precis ätit pasta med kyckling. Jag åt faktiskt pastan också, har fått i mig för lite mat idag, vilket jag fick sota för på spinningen då jag verkligen fick slita och efteråt var jag svimfärdig, usch, jag måste äta bättre, skärpning Sara!

Imorgon är det först föreläsning och sedan ska jag och Wictoria åka till bergvik och handla lite adventsgrejer och mat. Orkar jag så blir det box på kvällen, om min slagpåse inte åker på att jobba då förstås.


Nu ska jag mysa med min fina kille, för jag har känt mig så ensam idag så nu vill jag kramas hela kvällen.


Jag vill bara säga till mina vänner och familj att jag älskar er, så ni vet det!
Vissa dagar saknar jag dom som är långt borta så himla mycket. Idag är en sådan dag.
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0