Ensamtid

Något som jag ägnar alldeles för lite tid  åt är att vara själv. När jag tänker är jag aldrig själv? Det är ju skönt att gosa ner sig i soffan och se någon tjejfilm och bara ha det bra.....


DET ÄR FAN INTE SANT! VET NI VAD SOM HÄNDER NU MITT "TA HAND OM MIG SJÄLV, JAG MÅR SÅ BRA MYS" SÅ ÖPPNAR OSCAR DÖRREN OCH KOMMER HEM. Vafan?
Vad är oddsen för det? Han som skulle ha grabbkväll?
Jaja, då kan han ju massera mina fötter, för jag tänker inte röra mig en millimeter.



Jag tänker dessutom inte missa "What happens in vegas" som började nyss på femman..


Varför kan inte dessa snyggingar bli ihop? De passar sjukt bra ihop, och Cameron är inte lika stel som Demi Moore. Nä, jag tycker de här ska gifta sig och skaffa massa snygga bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0