Eyes Lips Face

De sista tjejerna gick precis hem nu, vi har beställt smink från elf. Längtar redan till det kommer men det tar väl några dagar. Ska bli spännande att prova det då man har hört så mycket gott om det sminket. Beställde lite allt möjligt, men är mest nyfiken på mineralpudret som kostar nästan ingenting.



Vad har jag gjort idag då?
Först skolan 8-12, information om den nya kursen och en kort föreläsning. Efter det gick jag och Sofie förbi second hand-butiken här vid coop, sedan handlade vi mat och gick till mig och lagade lunch. När vi ätit deckade vi i soffan framför Top Model. På eftermiddagen tränade jag body pump och sedan kom Sofie och Wictoria hit och åt tacos, och Lovisa kom hit också, så tittade vi på Desperate Housewifes och beställde smink. En mysig och tjejig kväll.
Nu är jag väldigt trött, eftersom man var uppe innan solen gick upp imorse, inte populärt.
Imorgon ska jag nog ge mig på mitt pidestal-projek?


GOD NATT

Kommentarer
Postat av: maria

ja visst är det :)

2010-11-24 @ 10:39:18
URL: http://flygermedvingar.blogg.se/
Postat av: Återigen Emmzyplemmzyfremmzykemmzyremmzy

Shit hade inte hört talas om det där, men nu har även min plånbok gjort det. Spännande att se om det är något att ha. Tack för tipset :) (Jäklar vad aktiv jag är på din blogg idag)

2010-11-24 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0