Helt slut...

God kväll!
Jag har parkerad rumpan i soffan nu. Det har varit en riktigt bra dag! Som sagt efter mötet med SOVA som tog typ 20min? haha.... så väntade vi på Sanna i skolan så hon kunde få nyckeln hem till mig. Så när det var gjort så åkte vi till gymmet och körde body pump, och det gick jättebra idag, men jag är lite för feg med vikterna ibland, det beror ju så mycket på dagsformen hur mycket man orkar. Jag trodde jag skulle ha det kämpigare idag p.g.a träningsvärk, men jag var superstark idag, förutom axlarna då förstås. Jag har nog, eller har haft iallafall världens svagaste axlar. Men det går fort framåt och jag känner mig mycket starkare i dom nu.
Karin som har passet på onsdagar är riktigt bra, hon är själv sjukt vältränad och det är alltid imponerad tycker jag. Jag älskar muskler, det är så faschinerande hur man kan ändra på kroppen och bli starkare.

Jag har träningsvärk i vaderna från igår. Jag körde step igår, och det är så himla tråkigt, jag kollar på klockan hela tiden och är skitnöjd när passet är slut. Men det är faktiskt bra träning och mina vader fick sig ju en rejäl omgång tydligen!

Förra veckan tränade jag såhär:

Måndag:Cykel 30+Core 30
Tisdag:BodyPump
Onsdag:CyclingPulse 55
Torsdag:Kondition och lite styrka ensam
Fredag:CyclingPulse 55
Lördag:BodyPump
Söndag:Aktiv vila=Power walk

Blev lite väl mycket förra veckan känner jag, men det är ju så roligt att träna så jag vill inte vila, ibland undrar jag vart jag får all energi ifrån, men den finns där iallafall.

Jag är dålig på att planera så schemat för veckan är alltid oklart på måndagen, men jag börjar rulla in i vissa rutiner nu när jag har tränat på Sats ett par månader och provat de olika passen med olika instruktören, vissa är verkligen bättre än andra, men alla är bra!

Imorgon ska jag släpa med mig Sanna på ett spinningpass är det tänkt, jag vill helst köra cykel 30+coreboll 30 då, men Sanna är galen och vill köra cykelpuls 75 (!!) jag tror hon vill ha livet av mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0