Just the way you are

God kväll i stugan!
Jag har slängt in några kycklingklubbor i ugnen och det luktar så gott nu, så jag håller på att hungra ihjäl här, vill att det ska vara klart nu nu nu.
Jag drog bort skinnet ( vem äter skinn på kyckling liksom?) och kryddade med timjan,salt,peppar,het paprika,ingefära och kanel. Lite smörklickar på det och swisch in i ugnen. Kommer bli mumsfilibabba.
Nu kom Oscar in genom dörren, första kommentaren:

"-Åhhhh vad gott det luktar....!!"

Haha jag vet hur jag ska charma honom, MAT!



Kom på förrut att jag inte har lagt ut någon bild på vår nya soffa, eller har jag det?
Här kommer en iallafall!


Kommentarer
Postat av: Bettan

avundsjuk :(

2010-11-12 @ 20:57:45
Postat av: andrea

härligt att höra :) är bara bra här. snyggt du har det :)

2010-11-12 @ 21:13:31
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Emma

Ooh, Soffan var skit snygg verkligen.

2010-11-13 @ 11:44:07
Postat av: Malin & Anton

SV: Jaha ja men då är ju vår blogg bra för dig :) För vi skriver om hur man kan spara pengar. Vilket är ditt bästa spartips?

2010-11-13 @ 12:36:17
URL: http://sparamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0