Lööööördag

Oj oj oj, vi har inte rört oss från soffan på hela dagen. Kan det vara hälsofarligt att leva såhär som vi? Vi har sett några filmer, ätit pannkakor och bara haft det bra. Men det händer ju verkligen inget intressant att skriva här, och jag glömde kameran hemma igår, så jag har inga bilder att lägga upp från igår heller.
Det bästa är att det är jättelänge kvar på den här lördagen, så jag kan ligga här läääänge och bara titta ut genom fönstret där det är kolsvart. Jag tror det är kallt också, jag stannar nog hellre här inne i värmen.

Jag ska nog äta lite söta björnar som jag fick av Jennifer i ett paket på min födelsedag, och på tal om henne så skulle jag ju ringa,ooops! Gotta go.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0