Plugghäst

Hej hej!
Sitter i skolan och pluggar till tentan. Jag blev precis ensam för de sista gav upp nu. Skulle också vilja gå hem men jag väntar på Sanna som slutar om drygt halvtimme, så jag står nog ut.
Vi har haft seminarie idag mellan 8,30-12,00 och efter det har vi suttit och diskuterat om det vi läser till tentan. Det är alltid roligt att höra hur andra tolkar saker och hur andra tror. Men det är en ganska tråkig kurs.
Nästa fredag är det tenta, så skönt när den är gjord känner jag.

Nästa torsdag fyller jag! Blir en rolig födelsedag, läsa socialpolitik hela dagen kanske? Så roligt.


Vi pratade om att köra spinning idag, men jag vet inte, tror vi tar en lång promenad och passar på att umgås lite istället. Jag har ganska mycket träningsvärk i benen och har ont i huvudet, har ätit alldeles för lite idag.

Det är jättefint väder i karlstad. Solen skiner och det är vindstilla och kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0