Schitzofren?!

Det är ganska svårt att förstå att man kan vara både pedant och slarvig på en gång, betyder det att jag är schitzofren?
Jag är städfreak, och HATAR när det är stökigt. Damm hinner inte ens bildas i mitt hem för jag springer med dammsugaren hela tiden. (OBS detta är något jag utvecklat sen jag flyttade hemifrån, fakta som är äldre än 4 år räknas inte, alltså mamma skulle svara annorlunda,i think)
Meeeeen, jag är så slarvig med andra grejer. Betalar räkningar den 2:e, får påminnelser, min arkivering av viktiga papper och garantier sker i högar lite här och var i lådor, jag är lite sådär "rycker på axlarna, vaddå det löser sig", med en massa grejer. Fast jag skulle aldrig komma försent till skola/jobb och där sköter jag mig alltid exemplariskt. Alltså, jag är bara slarvig så det drabbar mig, aldrig min omgivning, jag är ingen tornado som far fram, ooooh no.
Och ni som kommer kommentera nu att "så är det visst det,Sara".
-Jag kommer inte godkänna era kommentarer.

Vet inte riktigt vart jag vill komma, förutom att jag sitter i soffan med världens huvudvärk bara för att jag slarvat med maten idag.  Så himla nöjd med mig själv.
Har iallafall fått i mig grillad kyckling och blomkål nu. Fan vad blomkål är gott! Både rå och tillagad.
Bara att dela och doppa i creme fraiche (feeet) och salladskrydda.
MUMS!


DET HÄR ÄR BLOMKÅL FÖR ER SOM INTE VET HUR FÄRSKA GRÖNSAKER SER UT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0