Sing hallelujah

Nu är det fullt ös hos Hart/Hammarstedt. Jag städar/adventspyntar/flyttar runt saker.
Till det lyssnar jag på julmusik. Hur mysigt som helst. Fast jag skulle vilja att Oscar var hemma och julmyste med mig.

Men är det inte typiskt att det alltid är något trassel? T.ex så räcker inte sladdarna till ljusstaken i sovrummet, det fattas typ 15 cm. Okej, om det fattas 50cm eller 1m men 15cm? Man har ju lust att ställa stakjäveln på sidan av fönsterbrädan bara för att sladden ska räcka. i Köket har jag inga ljusstakar ens, de tog slut liksom. Jag skulle vilja ha en stor fin stjärna som hänger i fönstret och ser mysig ut. Får nog invenstera i det imorgon när man blir sådär tät igen.
Och så på en av ljusstakarna så fattas det en metallplatta. Så irriterande, det måste ha fallit ur kartongen i förrådet, eller när vi flyttade eller jag vet inte. Den kan vara varsomhelst. Ska jag behöva köpa en ny nu?
Igår bok-kris och idag ljusstaks-kris. Hur ska det här sluta. Mitt liv är kaos. K A O S!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gör du? ^^

2010-11-24 @ 15:03:23
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Emmzyflemmzyremmzypemmzyremmzy

Vilken tur då att den är lika fin utan brickor. Var nu en ekonomisk student och ta bort brickorna från övriga ljus istället för att köpa en ny.

Blev jätteglad över att ilandsproblemen slog emot mig som en betongvägg när jag inte har varit här på typ två månader. Det gör gott för själen och friskar upp lite en sån här deppig kväll på jobbet.



KRAAAAM!

2010-11-24 @ 20:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0