Slipper svälta nu

Nu har vi varit på kvantum och storhandlat. Så nu är kylen full igen, jag älskar att kunna öppna kylen och ha massor att välja mellan att äta. Det är vardagslyx. Eller lycka snarare. Sånadär små saker man blir glad av.
Det är liksom som att somna i nytvättade lakan som luktar sköljmedel. Mums!

Jag har handlat grejer till min tårta imorgon, och det kommer bli en himla konstig men god tårta, den kommer passa mig perfekt. När man fyller år får man själv bestämma hur tårtan ska vara och sen får de som vill smaka stå ut med det liksom. Det kommer bli väldigt bra, mycket choklad och mycket grädde, precis som jag vill ha det.



Är proppmät efter att ha ätit tacos, jag syndade idag och åt såndadär hårda skal. Men det var så gott, så det var det värt, alla gånger.
Nu ska jag försöka läsa lite till tentan och vänta på Bonde söker fru.

Kommentarer
Postat av: Anna H

Tårta...å herregud vad fort tiden går...et var ju förra året som Oscar, Emmie och jag fixa hjärte-tårtan!!! Grattis i förskott tjejen....=)

2010-11-17 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0