Stress stress stress

Jag ser verkligen fram emot att den här veckan ska ta slut, usch jag hatar att vara stressad och jag hatar att jag stressar upp mig i onödan...
Imorse var jag så trött så jag kom inte ur sängen förrens klockan nästan var 9,00. Åt lite frukost och åkte till skolan, men det var så svårt att plugga idag. Det fastnar inget längre?!
Vid 14,00 åkte vi in till stan för ett studiebesök som tyvärr var inställd, jättetråkigt, men sånt är livet.
Så jag åkte hem och har nu städat och gjort fint,  älskar när det är nystädad. Ska försöka läsa lite nu innan Oscar kommer hem för då ska vi åka och handla mat.. Äntligen ska vi fylla på kylskåpet, det riktigt ekar där inne.


Och imorgon fyller jag år:)
Och det är dagen innan tenta, KUL!

Men det ska firas på fredag då vi ska se Johnossi och fira tentan, eller dränka våra sorger kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0