TIDSBRIST

Hej hej!
Jag har gjort lite annat några dagar, födelsedag,tenta och tjejkväll. Men nu har jag all tid i världen igen att blogga.
Födelsedagen var jättebra, lugn och mysig med mina soc-tjejer nästan hela dagen. Tårta, My Little Pony´s och en massa skratt, på kvällen lagade jag och Oscar lite god mat och myste framför tv:n, jag var rätt nervös inför min tenta som var igår. Jag vill inte säga för mycket, men jag kunde skriva på alla frågor och det är så skönt att det är gjord nu. Bara att hoppas att det räcker för att klara den.

Igår kväll var vi hos Joanna och hade en superrolig kväll, men på nöjes var det fullproppat med folk och vi fick knappt hänga in våra jackor utan att bråka men Johnossi var jättebra, precis som jag trodde:)

Fick hemsläp av Sofie men hon åkte för en stund sedan för att jobba, usch det skulle jag inte vilja göra idag.
Oscar håller på att göra pannkakor, och vi ska ha en riktig mysdag, äta pannkakor med sylt och grädde och se på film. Jag älskar att se på film på dagen, det är så mysigt, speciellt när det snöar ute och är alldeles vitt överallt.

Nu ska jag kolla till pannkakorna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0