Winter White

Good morning!
Jag behöver blir lite mera internationell känner jag... And english is väry nätural for mee to speeek so its easy.

Det har blivit vinter i Karlstad igen. Det snöar och är -1,4 grader idag. Jag gillar att det snöar för det är så mysigt, jämfört med regn och brunt och slask.

Idag ska jag göra betydligt mer än vad jag har gjort i helgen, i lördags var jag inte ens utanför lägenheten, och igår var jag på gymmet och sedan fastnade jag och Wictoria i hennes soffa framför Kill Bill både 1:an och 2:an, vilka sjuka filmer förresten, jag har aldrig sett dom innan.
Som sagt, idag ska jag göra mera. Jag och Lovisa ska åka på loppis-jakt nu snart, vid 11,00. Jag vill ha något projekt att greja med.

Det jag har på min lilla lista till lägenheten är:
(Ordningen på listan har ingen betydelse)
1.Ett gammalt fint soffbord, gärna runt? Att fixa med och måla vitt!
2.Ett stort fint vitrinskåp med glasdörrar, gärna spröjsade.
3.Fina ramar i olika storlekar och former att sätta in foton i
4.En kortare tavellist till köket

Inget på den här listan är väl tänkt att hitta idag, förutom ramar då kanske?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0