Workout

Planen var att köra cykel30+core30 idag men jag och Sofie missade bussen, och den som gick precis efter bara förvann i tomma intet och kom inte? Lite skumt, och därför kom vi försent till spinningen, att det ska vara så mycket folk en måndagkväll, måste alla träna då? Kan ni inte samarbeta och sprida ut er lite över veckan så jag kan hålla mig till mina rutiner?! Hallå, nu fick jag en sån här posttraumatisk chock och fick improvisera. Efter lite velande cyklade vi 6 km och sen körde vi ett eget corepass som var minst lika bra.  Jag bestämde vad vi skulle göra och Sofie hängde på:) Jag tycker verkligen allt som rör träning är så himla kul, tänkt att få försörja sig som personlig tränare typ? Hur kul?
Jag längtar till imorgon för då är det pump igen, är så skönt pass.

När jag kom hem lagade jag kycklingwok, och jag vill bara att Oscar ska komma hem från sin box så jag kan få äta den. Känns otrevligt att äta innan honom, så jag väntar, men den som väntar på något gott?
 

Detta ska jag bjuda Oscar på, och han ska få nudlar till också, eller ris kanske?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0