Börjar må bättre

Jag kommer nog överleva min förkylning för idag mår jag bättre faktiskt, trots det mådde jag inte tillräckligt bra för att kunna gå på föreläsningen idag, kändes inte alltför kul men är man sjuk så är man faktiskt.
Jag har legat i soffan och kollat på Rocky, ätit godis och druckit the.

Nu på kvällen efter att vi hade ätit pepparrotskött (så himla gott) så tog vi en liten promenad, jag behövde luft och min rygg mådde inte så bra eftersom jag har legat ner sedan söndags eftermiddag. Så det var skönt att komma ut en liten sväng.

Jag önskar mig en ny kamera när jag fyller tror jag. Tänk att ta riktiga,fina,härliga bilder. Det vore nåt.




Det är mysigt med höst tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0