Cold Carlstad

God morgon!
Vi ska åka in till stan nu och titta lite, jag ska kolla efter en typ vindjacka eller vad det heter? Att vara ute och gå i och ha till gymmet. Men nu när det är så  himla kallt så måste man ju ha en fodrad och sen när det blir varmare svettas man väl ihjäl i den? Jag måste helt klart ha hjälp med det här.

Robin Hood var jättebra, jag älskar Russel Crowe. Men han är ju likadan i alla roller? Han var exakt som i Gladiator, men det gör inget för jag älskar Gladiator;)

Nehe nu ska vi åka.
Hörs senare, och medans jag är borta kan ni få titta på en bild där jag ser exakt ut som en kanin:
 
Har jag umgåtts för mycket med Thure? Det är som bråstorp-Oscar sa till mig, jag har kanintänder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0