HÄJ BLÖGGEN!

Jag håller på att dö, jag är så himla sjuk.
Jag ligger däckad med feber, usch, jag hatar att vara sjuk!
Har inte känt mig bra på hela helgen, vilket var tråkigt eftersom min bästa Jennifer var här.
Men det blev faktiskt en lyckad helg trots det,synd att helgen går så fort bara.

Idag har jag legat och sovit hela dagen nästan, plus hela eftermiddagen igår och en sisodär 12 timmar inatt.
Märks att man behöver vila när man är sjuk.

Oscar håller på att göra pannkakor i köket men jag orkar liksom inte bry mig trots att jag hör hur fel det låter, alltså man brukar ju bara vispa ihop smeten lite lätt med en vanlig visp?!
Mästerkocken där ute ni vet kör med elvispen på HÖGSTA turbofarten, och länge kör han också.
HAHAHA, de där pannkakorna tänker inte jag äta.
Amen va faaaan nu kör han igen?

Måste ut och säga till.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0