I can do better

Ja ja ja vad jag är dåligt på att gå in här och skriva. Det är så jobbigt vissa dagar, man orkar liksom inte, värst att att lägga upp bilder, ändra format och bla bla bla.
Men nu skriver jag iallafall.

Idag har vi haft föreläsning 8,30-12,00. Det är så sjukt korta dagar, men jag har vänt på dygnet helt, förrut somnade jag halv nio i soffan. Men nu kan jag inte sova på kvällarna och är ASTRÖTT på morgonen. Nästan på gränsen till medvetslös. Jag behöver ju nästan aldrig ställa klockan nu och då sover man ju lite längre än vanligt... Imorse gick jag upp kl 7,00 (!!!) och det var knappt ljust ute och det var fruktansvärda första minutrar.

Jag försöker läsa lite till en uppgift vi har i grupper. Det går sådär, jag får göra det imorgon.
Idag ska jag prova ett nytt pass på Sats som heter SatsEnergy, det är ganska nytt och är tuff kondtionsträning står det. Jag säger bara: HAHAHA! Jag har ju JÄTTEdålig kondis, så en timme tuff träning i grupp. Det kommer bli jobbigt. Jag drar med mig Wictoria i fallet och hoppas att hon har lika dålig kondis som jag så vi kan flåsa ihop;)
Efter träningen ska vi möta Sofie och handla mat och sedan ha tv-kväll hos Wictoria. Hon har skaffat två kattungar så jag behöver nog bunkra med lite tabletter. Men kattungar måste vara det sötaste som finns eller?


Så mycket roligt har hänt här.... ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

saknar dig!

2010-10-12 @ 15:59:31
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: frida

hur gick träningen? puss frida

2010-10-13 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0