IKEA

God dag!

Just nu sitter jag och mosar i mig mandlar, jag älskar nötter. Nästan lite hetsätande faktiskt, mest för att det är gott men så är det ganska nyttigt också. I måttliga mänger förstås, inte en hel påse som jag äter nu.

Jag har varit på IKEA idag och äntligen handlat lampor till köket, helt mörkt på morgonen när man ska äta frukost. Det gillar vi inte, så nu har jag lampor och sånt som måste kopplas ihop. Det är jättesvårt så det får Oscar göra.
Hoppas han blir glad när han kommer hem och ser att jag fått tummen ur och handlat lampor.
Tror han kommer bli riktigt stolt, faktiskt.Håll tummarna.


Jag gör allt förutom att plugga. Jag måste plugga. Ska bara äta några till nötter.....



Jag älskar doftljusen som luktar rosor, MUMS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0