It´s friday im in love

God kväll!
Fredag igen,är det bara jag, eller går veckorna väldigt fort?
Idag har jag storstädat lägenheten, älskar när det är rent. Då kan man ta helg också,när det är rent och fint.
Och så var jag och Oscar och tränade på eftermiddagen.
Nu sitter jag nybadad med myskläder, ikväll ska vi köpa pizza och titta på filmen Robin Hood med Russell Crowe,jag tror den är jättebra.
Jag har ont i kroppen och känner mig sjukt sliten så en hemma kväll passar perfa idag.

Hade en riktigt bra kväll igår hos Carro, tyvärr han vi inte spela så mycket för vi pratade bara, haha, men det var en bra "spelkväll" iallafall. Tack tjejer!

Ajuste, jag klarade min första tenta, så nu har jag läst 6 högskolepoäng, hur vuxet är inte det? vavava?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0