Köpa bil?

Skulle så gärna vilja köpa en liten bil.
När jag läser den här annonsen på blocket såblir jag bara SÅ sugen på att ringa?

Hej nuerdags att sälja min bil den är ny bes idag 100916 motor och vexällåda fungerar bra.
m+s däck
abs
servo cetralås
för mer infö:ni kan ringa på tel. 0739153717
pris vid snabafär 7500 OBS BILEN ÄR AVSTELD




Jag är hemma från styrelsemötet med SOVA nu, så Oscar och jag letar på Voddler efter en bra film.
GUD, vad mycket dåliga filmer det finns där.

Glömde nästan skriva att jag har ridit idag!!!! Jag fick rida lite på hästen Lovisa har hand om, och den var kul att sitta på en häst igen.


Mamma och pappa: Glöm inte att jag önskar mig en egen liten häst när jag fyller.


Imorgon har vi skola 8,30-17,00 och jag är glad för det.

God kväll och tack för idag!

Ps. till mamma: Du får faktiskt ringa mig, även om jag bor 20 mil bort är jag fortfarande din dotter, så du vet det.Ds

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Klart du ska ha en avsteld bil! Priset vid snabafär var ju oslagbart :)

2010-10-08 @ 15:48:59
Postat av: eemmapeemma

skriv gärna en fråga i min frågestund ! :)

2010-10-08 @ 19:43:42
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0