Skönt att vara på benen

Är så glad att jag inte har spenderat ytterligare en dag i soffan. Är så mycket piggare idag.
Jag och Emma åkte som sagt in till staden och tog en fika med Sofie, det blev en god varm ciabatta med kalkon, mozarella m.m och en latte på Wilmas. Det är RIKTIGT höstigt här idag. Solen gick nog inte ens upp idag?

Sedan åkte vi tillbaka till kronoparken och mötte upp Lovisa, vi ville ju se Emmas nya hem. En jättefin lägenhet och uteplatsen är jag riktigt avis på. Hembakade bullar och the bjöd hon på och vi satt och pratade i flera timmar.
Mysigt!

Nu har jag kommit hem till min härliga sambo som för en gångs skull spelar gitarr, konstigt va?!
Jag passade på att byta gardiner i Thures rum. Blev mycket finare, vart liksom mönster på mönster innan eftersom både mattan och gardinerna var gråa med mönster. Det här gillar jag mycket bättre;



De här fina ljusstakarna fick jag av Jennifer i helgen, har inte riktigt hittat någon bra plats till dom...

P.S Jag längtar sjukt mycket till våran soffa kommer så vardagsrummet kan bli fint och mysigt D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0