Thursday

Hejsan hoppsan!
Nu ska jag gå bort till Lovisa, vi ska till hennes stall! Jag har rotat fram mina stallkläder som lågt nedknölade i svarta sopsäckar i förrådet, haha, jag ser jätterolig ut för jackan är helt skrynklig, men jag fryser ju utan och man kan väl inte stryka en jacka?
Vill iaf ha stallkläder så mina vanliga slipper lukta häst!

Har varit i skolan och köpt en bok i campusbokhandeln, det hade blivit fel så han gav mig fel bok( jag hade reserverat den) och då hade han väl ingen mer begagnad av den jag skulle ha så jag tror jag fick en ny!
Inte mig emot, den är jättefin och kostade bara kr:) Som hittat!

Nehe nu måste jag gå.Bjuder på en bild från förra veckan eller nåt, hinner inte fota mig i fina stallkläderna nu;)



härrå

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas ni hade kul! :)

2010-10-07 @ 19:10:19
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0