Weleda

Jag har aldrig provat några av Weledas produkter, så det kan bli spännande och se om de är bra. Det är sånahär organiska produkter med vegetabiliska oljor, och sånt där ekologiskt och vegetariskt ni vet. Okej, det sistnämda vet jag inte.
Men det ska tydligen vara bra.
Jag köpte en bodylotion som är gjort på havtorn, vet inte ens vad havtorn är, men det låter ju kanon! Sedan köpte jag en olja gjord på mandelolja och plommonkärnor och vad det nu var, den ska tydligen vara jättebra för känslig hud. Känslig hud är väl bara förnamnet på min hud så nu hoppas jag att den där lilla flaskan gör underverk.



Parfymen fick också hänga med hem, den luktar ju gott.

Allt är inhandlat på KICKS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0