Ett litet internet-haveri...

Internet ballade ur häromdagen, men idag var jag inne på TELIA och fixade det, tack för bra service TELIA!
Så nu blir ni inte av mig.

Igår kom ju Sanna hit, hon gick i skolan igår och idag så efter skolan igår så mötte jag upp henne och hon fick se våran lägenhet. Jag fick två fina ljuslyktor och en påse The, som heter Östergötland, hon är allt bra söt.
Med tanken "om jag längtar hem". Gulle dig!
Vi åkte sedan in till stan och käkade på Munken och det var bra. Vi två gillar bra och god mat och vi blev inte besvikna.
Vi åt samma förrätt, en soppa med mandelpotatis och jordärtskocka, i den var den bacon och pilgrimsmussla.
Väldigt gott, men pilgrimsmusslor är väl överskattat om något?
Till varmrätt åt jag wienerschnitzel och den var supergod, Sanna åt ryggbiff och hon var också jättenöjd.
Ett glas rött blev det också. Mycket lyckad kväll.

Idag har jag legat och snorat framför Rocky tills Sanna slutade, då åkte vi in till Espresso house och fikade innan hon hoppade på tåget hem. Jag fick så mycket energi av att träffa en riktig vän<3

Nu har jag ganska nyss kommit hem. Idag ska Oscar och jag äta krabba! Jag har knappt ätit det ordentligt, men Oscar älskar det, så jag får väl se vad jag tycker.
Vi ska även äta lite avokado med sakegn, och jag tänkte fixa lite sparris med gorgonzola och lite bröd.
Ibland känner man sig inte som en student haha. Vissa bränner pengar på grejer och nöjen. Jag på mat!

Imorgon kommer Jennifer hit, klockan 13,30 rullar tåget in i k-town och jag längtar! Vilken toppenhelg det kommer bli. På lördag ska hon få träffa lite tjejer från klassen. Kommer bli kanon!


Sofie och jag på after work förra fredagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0