God kväll

Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar, har lagat en massa mat så det finns till matlådor och sådär.
Känner mig riktigt duktig, har gjort kålpudding med kokt potatis,kokta morötter och brunsås i färdiga matlådor.
Sen har jag gjort massa köttfärsbiffar och en pastasås med linser och bacon som jag håller på att koka tortellini till. Detta på 1,5 timme typ, är jag inte grym eller vad?

Har suttit i skolan hela dagen och pluggat till tentan med Joanna,Elin,Stina och Wictoria. Hade tänkt att plugga hemma, men det går inte, jag bara blir distraherad och sitter och läser bloggar istället.
Så biblioteket på skolan är perfekt.
Första tentan då som sagt på fredag, ska bli spännande, och skönt när den är över.
Då tar jag en minisemester till min kära syster med familj för på söndag fyller Saga 4 år! Så på lördag morgon tar jag bussen till jönköping och där hämtar syster med barn mig:)
Ska bli så kul att träffa dom!

Nehe, nu är visst maten klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0