Lasagne


God kväll på er. Jag sitter och väntar på att en väldigt god lasagne ska bli klar.
Idag efter skolan var jag inne på Sats och träffade Erik, så nu har jag ett träningsschema som jag ska följa.
Jag känner redan nu att jag har tränat och det är så himla skönt att känna sig lite sådär mör ni vet;)

Jag handlade också lite grejer till sittningen imorgon, jag har tråkigaste utklädnaden ever, men jag får väl vara lite sådär extra rolig, så kanske ingen märker något.
Vi har tema P, och alla måste klä ut sig till något som börjar på P. Jag tror vi kommer få se många pirater,pippi och en och annan prinsessa. Ni får se imorgon vad jag ska vara.
Och det är inte porrstjärna, som jag fått som förslag, haha.


Nehe, nu ska jag ta ut lasagnen!
Vad tycker ni om Lite sällskap förresten? Det speglar värmland perfekt, de har verkligen lyckats fånga medel-värmlänningen, bra jobbat Filip och Fredrik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0