Ny vecka, nya möjligheter

GOD MORGON!
Jaha, måndag igen, härligt! En ny vecka att sätta igång med det där man aldrig orkar, och en ny vecka att styra sitt liv åt rätt håll.
Men det gick ju lite fel minst sagt.
Jag menar såklart SD, alltså vad bor det för människor i sverige? Jag bara undrar, för de som röstade på SD vet jag inte hur de tänkte.

Så jag är lite tjurig idag faktiskt, men jag får skaka av mig det nu för jag ska åka till skolan och möta Sofie.
Vi ska plugga till tentan på fredag, jippi!
Sedan har vi introduktion i personlig utveckling mellan 12-16.

Så nu är det dags att dra igång den här dagen.



Jag kände nu när jag såg bilden att jag måste nog borsta håret, haha.

Hörs sen.PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0