Pluggdag

God morgon!
Jag vaknade helt snorig och seg, känns inte bra eftersom vi har flottrace imorgon.
Flotten blev jättefin igår och jag är helt säker på att vi kommer vinna.
Idag ska jag möte Lovisa vid skolan kl 11,00 och vi ska sätta oss och läsa. Jag behöver verkligen sätta mig in i det här nu. Snart är det dags för första tentan.
Skulle behöva åka in till stan i eftermiddag också, men sen måste jag hem och vila och bli frisk.
Tänker inte missa morgondagen,det är en sak som är säker.




Vi är med och bygger! Eller håller spikar iallafall:)


Nu ska jag äta min frukost och hoppas att mango-the´t gör susen för halsen!

Kommentarer
Postat av: frida

va fin du är på bilden snutt, brukar gå in och titta på den ibland när ja känner att ja saknar dig! puss

2010-09-10 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0