Snipp snapp slut

Hällde precis upp det sista...



Vad har vi för alternativ för fredagen då?

1.Dra med morsan ut på glada ankan och röja
2.Luta mig tillbaka och kolla på slutdebatten

Med tanke på anti-rynk-krämen och allt det där, att jag har blivit en tant, (och årets nolla host host), så lutar jag mig lugnt tillbaka och kollar på när Hägglund och Ohly slänger sig i en hög på golvet och slåss.
( By the way, bör en man i 50-årsåldern bära rosa? är det helt okej? bara en tanke...) 


Ops, råkade göra allt kursivt... Jag tror det är dags att säga godnatt!

PS.nr1: Soffan vi har beställt är ifrån Boulevard här i Karlstad, men jag har sett att den finns på internet så den finns säkert i flera butiker DS.1

PS.nr2:TACK FÖR KOMPLIMANGER OM MIN FRISYR!! ni är så fina!! DS.2

Tack för idag,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0