Sorry

Har liksom inte orkat/hunnit skriva här på några dagar.
Var i Aneby i helgen hos min syster med familj och det var jättetrevligt, och skönt att få komma bort och se något annat i några dagar.
Saga fyllde 4 år i söndags och hon var en riktigt glad prinsessa den dagen.

Igår hade vi inget i skolan så jag tog en sväng på stan med Sofie, och råkade köpa några grejer.
Men bara bra grejer intalar jag mig själv...
Sedan var jag på SATS med Wicoria och tränade lite, vi var där idag med efter föreläsningen i skolan.

Imorgon kommer Sanna hit, det ska bli jätteroligt att få träffa henne. Jag sitter och funderar på vad jag ska bjuda henne på för mat imorgon. Kommer inte på något roligt alls...Varför är det så svårt?


Saga fyller 4 år


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad fin hon är! :)

2010-09-29 @ 11:24:57
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Bettan

klart hon e glad, bästa moster kom ju med världens finastew klänning.....frågan igår var...-Mamma kan man ha den här klänningen ute???

2010-09-30 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0