Trötter

Ha ha ha. Kollade precis igenom bilderna från igår (tog inte några alls knappt), men nääääe va jag vill inte ens lägga upp den enda bilden på mig ifrån min kamera för fyyy. Alltså det turkosa pannbandet, håret ligger slickat på hövvet efter regnet bl.a, den vita tischan och hahaha neeeej.
På fredag får jag ta lite fina bilder och lägga upp. Då får vi ha våra egna kläder och slipper pannbandet.
Men jäklar vad roligt vi hade, en riktigt lyckad kväll. Och nästa gång då jäklar ska vi komma in också...

Skolan var seeeeeeg idag, så nu ska det bli skönt att bara gosa ner sig i soffan och halvsova. Imorgon har vi KICKOFF i skolan, vi ska leka lekar och bli bjudna i skolans restaurang! Har ni det så flashigt som jag?
Skulle inte tro så höhö.


Orkar inte skriva mera, kramp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0